Sayang baityy ----->

Friday, April 15, 2011

kini berkaca mata :))

seriously , skrang aku menjadi gadis berkaca mata , 
ohhh , hahaha , dulu mmg aq penah pakai spect ,
tp , skejap jeh , then , tak tau spect nye kat mane .
hahaha , now , aku slalu pkai spect , sbab dah tak nmpak . 
huhuhu , nanti kalau dah ade gmbar aku upload okayyy ,
kepada followe2 aku , terima kasih kerana meng-follow aku dengan
ikhlas dengan hati yang suci okayy .

sekolah menengah sangat tidak disukai diri ku , time
form 1 . mmg menikam kalbu , kene acting jeh .
argh ! tension gile tahap babeng !
ohh , what ever . i'm just be my self . don't like acting to be a
hypocrite ! i'm happy to be my self dudes !


okayy , sudah lari daripada topic asal . smpai sini jeh 
coretan gadis berkaca mata . haha , sehingga kita bertemu lagi di
lain warkah ye ! bye :))
                                                                     




Thanks baca entry baity , sayangg awakk ! Follow kay :)

No comments:

Post a Comment