Sayang baityy ----->

Saturday, August 27, 2011

♥ Happy Eid ♥

Holla peeps ! Happy eid for youuu , wanna seek a forginess from youu all ! I know i make a bigg mistakee to youu , and the plus plus my behavior like a bitch ! Yaaa , lagii sehari nak raya nihh . Mohon ampun maaf zahir batin . Jika terkasar bahasa , terkasar kata2 , tersalah cakap and lain2 . Mohon diampunkan sempena bulan yang mulia ini ! *Cehh cehh , lagi sehari baityyy , Sabar (: Aku tauu ramai yang tak suka akuu , Apa apa ? Aku bajet ? taiko ? Bohsiaaa ? Huhh , perkataan bitch mane pulakk kau ungkapkan akuu tuu ? Wehh , sumpah tak berniat hati aku nak jadi macam tuhh .  Ciiittttt , justt wanna a peaceful day this eid . Don't wanna  figth figthingg this eid , really really don't wantt ! Pleasee understand meee :(
Yaaaa , tak semestinya budak sekolah agama tuuu baikbaik belaka . Jangan lahh akuu sorang jeh kau nak aim kann ? ramai lagi yang jahat jahat *untung aku sedar wehh :(  Tolong lahh , please understand the way i am . Exactlyy , memang cara aku macam tuhh :'(  Human can't change forr a drastict timee ! Samee to me , i need a sometimee :( I hopee you'll understand me moreee :'(

*Wanna say Selamat Hari Raya Kebangsaan Negara . Raya2 jugakk , merdeka jangan lupee (: Raya datang ruma baityy eh ? Suree ade duit raye :DD Masalah Problem tuu tolak jauh2 yeaa  

 ♥ Baityy Sayang Awakk Semuaaaa 







Okayy diamm ! Aku tahuu buruk (:

Thanks baca entry baity , sayangg awakk ! Follow kay :)

No comments:

Post a Comment