Sayang baityy ----->

Thursday, August 4, 2011

♥♥ Ramadhan ♥♥

Hey awakk kat sane tuuu !

Salam  ramadhan semua kawan-2 ! Kome poce tak nihh ?? Hehe , Poce penuh tauu *laki jeh ! pompuan tak yah sebab perempuan ade sebab tak poce kann ? Wahh ! Dah 5 hari poce nihhh , lagi 25 hari nak abis poce kann . TAK SABAR doooo ! Haha , tak sabar nak raye ! Hihik , banyak benda yang terjadi tauu sebelum2 nihh ! Aku sabar jee ! Sesungguhnya aku seorang yang penyabar ! AHHA , * Buad2 pengsan pat ! * Tak kesah laa apa diorang nak cakap kat aku , nak buad ape2 kat aku kee . Yang penting aku niat nak berubah ! Korang tuduh aku macam-2 , yang kawan sendiri ponn ta rety nak jage mulut ! BALA sane sini ! Weh , Aku sabar je tauu ngan korang .. ni bulan ramadhan , Bulan Umat kann . Aku umat ALLAH . So , aku boleh je berdoa banyak2 untuk korang-2 semua yang mulut tak rety nak jage ! Sabar baity sabar .. Sesungguhnya Allah suke umat nye bersabar . Dah lah ! Aku malas nak story panjang2 ! Manusia boleh berubah ! Sama jugak dengan aku dan korang jugakk ! Percaya aku dan bantu aku , aku ponn memerlukan korang jugak ! bukan memburuk-burukkan akuu . Aku masih memerlukan kawan (: 

Kbaiii ♥♥

Thanks baca entry baity , sayangg awakk ! Follow kay :)

No comments:

Post a Comment